Szállítási módja

A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a Magyar Posta Zrt. útján szállítjuk ki!

A Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postással nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 10 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft-nek. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére (részletesen át nem vett csomag).

Magyarországon belüli házhoz szállítás költsége:

Szállítási: (Kis csomag): bruttó 1500 Ft
Kis csomagnak számít minden elektronikai termék, pl. LED lámpák, LED szalagok, beépíthető spotlámpák, vezetékek, kapcsolók, stb.

Nagy csomagnak számít minden nagy méretű, vagy súlyos elektronikai termékek:

kültéri lámpák, fényvetők,kábel csomagok stb.

100.000 Ft-nál nagyobb megrendelések esetén a  szállítási díja: 1500 Ft

A túl-méretes  csomagok szállítási költségét 100.000 Ft fölött sem tudjuk elengedni.

Több kategóriába tartozó termékek vásárlása esetén a szállítási díjat csak egyszer, a termékeknek megfelelő legmagasabb kategória szerint számítjuk fel.

Ön is bármikor megtekintheti a Kosár oldalon, a kosárban lévő termékek alatti Szállítási díj sorban. Annyit kell fizetnie, amennyi ott fel van tüntetve. A fent külön meg nem nevezett termékek esetében a termék adatlapján megadott szállítási kategória a mérvadó.

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírdobozba csomagoljuk.

Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Személyes áruátvétel

A megrendelő a csomagot -előzetes egyeztetést követően- az internetes áruház csomagküldő telephelyén (Ózd.József Attila út 21.), is átveheti munkaidőben.

Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel.

Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 8 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni.

A 8 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek kosárba kerülésekor az áruház kiírja a megadott darabszámra a készletinformációt és a szállítási időt.

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron.

A raktáron lévő termékeket átlagos esetben a megrendelést követő munkanapon postára adjuk.

A raktáron nem lévő termékek átlagosan 2-10 munkanapon belül rendelkezésre állnak, ezt követően tudjuk a megrendelést postára adni.

Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 10. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni.

A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően postára adjuk; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.

A szállítás időpontja beszállítóinktól függ (tudják-e hozni a terméket amely nekünk éppen nincs raktáron) illetve szállító partnereinktől függ (le tudják-e szállítani a csomagot az előjelzett időpontra), így esetleges csúszás esetén felelősséget nem tudunk vállalni (sem kötbért, sem kártérítést).

A csomag feladásáról e-mailben csomagazonosítót küldünk. A csomag érkezése az email elküldését követő munkanapon várható.

Több mint 16 éves működéssel  garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód

A megrendelt termékeket tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget átvételkor a postásnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Információ a szállításról:

A csomag feladásáról, illetve a csomag szállító cégnek történt átadásáról e-mailben értesítjük. Az e-mail tartalmazza a csomag szállítási azonosítóját (CU…, vagy CE…), amely azonosítószámmal lehet érdeklődni a Postán a 06-40-31-32-33-os telefonszámon, vagy a Posta honlapján. A Magyar Posta Sped által kiküldött szállítási kategóriába tartozó terjedelmes csomagokkal kapcsolatban a 06-27-537-912-es telefonszámon tudnak bővebb felvilágosítást adni az emailben küldött csomagszám birtokában.

Jogtalan képfelhasználás