Á.SZ.F

Böngészés a Webáruházban

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről.

Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be.

A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találhatja meg a termékeket.

Minden termék ára bruttó, azaz ÁFA-val együtt tüntetjük fel! Az ÁFA mértéke 27%.

Áraink mindig egységárak (méter vagy darabár a terméknél mindig jelezve).

A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut.

A termékleírás minden esetben tájékoztató jellegű, a gyártó által megadott adatokat tartalmazza.

Cégünk minden megtesz az adatok pontosságáért, azonban az egyes jellemzőket a gyártók bejelentés nélkül is megváltoztathatják.

Az ismertető leírás pontatlansága, a gyártó által megadott hibás adat miatt felelősséget nem vállalunk.

A termék adatlapján képeket is találhat az adott termékhez kapcsolódóan, a fő kép mellett további csatolt képek is láthatóak.

A termékfotók illusztrációk, a valóságban minimális különbségek jelentkezhetnek.

Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő bal felső sarkában a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét.

A Termékkereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

Amennyiben szeretné bővíteni a találatok listáját, a keresés aloldalon bejelölheti, hogy a termékleírásban is keressen a kereső.

Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez.

Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

Regisztráció

Az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft által működtetett online áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot (általános szerződési feltételek).

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát.

Az oldal tetején lévő Regisztráció, bejelentkezés menü “Regisztráció!” sorára kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak.

Itt kell megadnia valós számlázási, esetleg szállítási adatait és telefonszámát, e-mail címét, adószámát.

Név, cégnév: A vevő, akinek nevére a számla kiállításra kerül. Magánszemélyeknél a saját név, cégeknél a cég neve.

Adószám: az ÁFA törvény értelmében cégek esetén kötelező feltüntetni a számlán az adószámot.

E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre is szüksége lesz a bejelentkezésre, továbbá erre az e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról.

A saját érdekében valós, létező címet adjon meg!

A regisztrációban szereplő email címre a megrendeléssel, illetve a webáruházunkkal kapcsolatos információt továbbítunk.

Cím:A számlázási adatok és a szállítási adatok.

Webáruházunkban lehetősége van a számlázási címtől eltérő címre kérni a megrendelés kiszállítását.

A szállítási, számlázási címeket bejelentkezés után tetszőlegesen módosíthatja a Személyes adatok menüpontban is.

A rendelés leadását követően, de még a csomag szállító cégnek történő átadása előtt a szállítási és számlázási címek módosítására csak Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon vagy emailben van lehetőség.

Jelszó:
Az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát.

A Regisztráció gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailban értesítjük.

Ha nem kap értesítő levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat, mert elképzelhető, hogy téves e-mail címet adott meg.

Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adott meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Személyes adatok menüpontban is megteheti.

Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag postára adásáig jelezheti Ügyfélszolgálatunknak írásban az e-mail címre küldött megkereséssel!

Vásárlás az Áruházban – A szerződéskötés lépései

Webáruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött (Regisztráció lásd ). Az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft által működtetett online áruházban történt regisztrációval, illetve rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető és kinyomtatható html formátumban.

Az internetes áruházban történő vásárlásra az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályai (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet) vonatkoznak, írásban kötött szerződésnek minősülnek. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A szerződés magatartási kódexre nem utal. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul (legkésőbb 48 órán belül – ajánlati kötöttség ideje) visszaigazoljuk, amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét.

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.napiakciok.com internetes áruházban található árucikk, melyre a vevő vásárlási megrendelést rögzít. Webáruházunkban a vevő  villanyszerelési anyagokat, lámpatesteket, LED fényforrásokat és egyéb kiegészítő termékeket is meg tud vásárolni. A www.napiakciok.com internetes áruházban a szerződés tárgyaként  szerepelnek, mint árucikk, amelyre a vevő vásárlási megrendelést rögzíthet.

A vevő a termékek tulajdonságait a termékhez tartozó leírásban is megtekintheti. A webáruházban szereplő képek, illusztrációs fotók, ábrák, színek, leírások és műszaki adatok tájékoztató jellegűek. A gyártók fenntartják a jogot, hogy a termékeken, azok színén és műszaki jellemzőin változtassanak, így például két külön alkalommal történő vásárlás esetén előfordulhat, hogy adott termék más szállítmányból származik, azaz a korábbi és az újabb beszállításból származó termék színárnyalata, színhőmérséklete, csomagolása, stb. kis mértékben eltérhet.

A termék beszerelését, beépítését, üzembe helyezését, használatba vételét megelőzően minden esetben győződjön meg a vásárolt termék pontos paramétereiről, és az üzembe helyezést bízza szakemberre, mert a termékleírásban szereplő méretek és adatok a termék fejlesztése miatt és egyéb okokból változhatnak.

A megrendelés leadásával a vevő elfogadja a termékek tulajdonságait.

Webáruházunkban a termékek mellett a bruttó, ÁFA-s egységárakat tüntetjük fel. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor cégünk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Vásárlás

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást (“Tovább vásárolok” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja (“Újraszámol” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma nem jelenik meg, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra (“Kosár ok, megrendelem” hivatkozás a Kosár tartalma oldalon) kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek a dobozban, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

A kosár módosítása

Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire gondolt. A webáruházunkban használatos kosár oldalon a termékeket bármikor eltávolíthatja, vagy módosíthatja a mennyiségüket. Ha mindezek ellenére is hibásan adja le a rendelést (ez kiderül az általunk kiküldött rendelés visszaigazoló e-mailből), akkor sincs semmi baj, egy e-mailben tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Minimális rendelési tétel

Minimális megrendelési tétel nincs, de adott termékből legalább 1 egységnyit szükséges megvásárolni.

A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása
Amennyiben végighaladt a rendelési folyamaton (Regisztráció, Szállítási cím ellenőrzése, Számlázási cím ellenőrzése, Részletes megrendelőlap, Megrendelés leadva) a rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt – 48 órán belül – egy emlékeztető e-mailben (automatikus visszaigazoló email) tájékoztatja.

Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adott meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Személyes adatok menüpontban is megteheti. Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag postára adásáig jelezheti Ügyfélszolgálatunknak írásban az e-mail címre küldött megkereséssel!

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott email címen megkeresi Önt. A hibás mennyiségeket alapesetben mindig az adott mennyiséghez legközelebbi, magasabb mennyiségre módosítjuk.

A megrendelés teljesítése

A megrendelt termékeket egy (vagy több) csomagba összeállítva adjuk át a szállító partnerünknek. A küldemény elindításáról e-mailben értesítjük a vevőt, emellett a csomag azonosító számát is továbbítjuk elektronikus levél formájában. A szállításról részletesebben “A termékek szállítási módja”

fejezetben olvashat.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

– Az e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, ha szükséges adószáma; a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, stb. nincs készleten).

– A 06-48/477-758-es telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-16:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést.

– A 06-48/569-219-es faxszámon. Erre a formára ugyanazok a feltételek érvényesek, mint az e-mailes megrendelésre.

A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a Magyar Posta Zrt. útján szállítjuk ki!

A Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postással nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 10 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft-nek. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére (részletesen át nem vett csomag).

Magyarországon belüli házhoz szállítás költsége:

Szállítási: (Kis és -Nagy csomag): bruttó 1490 Ft
Kis-Nagy csomagnak számít minden elektronikai termék, pl. LED lámpák, LED szalagok, beépíthető spotlámpák, vezetékek, kapcsolók, stb.

Nagy csomagnak számít minden nagy méretű, vagy súlyos elektronikai termékek:

kültéri lámpák, fényvetők, stb.

30 000 Ft-nál nagyobb megrendelések esetén a  szállítási díja: INGYENES!

A túl-méretes  csomagok szállítási költségét 30.000 Ft fölött sem tudjuk elengedni.

Több kategóriába tartozó termékek vásárlása esetén a szállítási díjat csak egyszer, a termékeknek megfelelő legmagasabb kategória szerint számítjuk fel.

Ön is bármikor megtekintheti a Kosár oldalon, a kosárban lévő termékek alatti Szállítási díj sorban. Annyit kell fizetnie, amennyi ott fel van tüntetve. A fent külön meg nem nevezett termékek esetében a termék adatlapján megadott szállítási kategória a mérvadó.

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírdobozba csomagoljuk.

Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Személyes áruátvétel

A megrendelő a csomagot -előzetes egyeztetést követően- az internetes áruház csomagküldő telephelyén (Ózd.József Attila út 21.), is átveheti munkaidőben.

Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel.

Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 8 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni.

A 8 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek kosárba kerülésekor az áruház kiírja a megadott darabszámra a készletinformációt és a szállítási időt.

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron.

A raktáron lévő termékeket átlagos esetben a megrendelést követő munkanapon postára adjuk.

A raktáron nem lévő termékek átlagosan 2-10 munkanapon belül rendelkezésre állnak, ezt követően tudjuk a megrendelést postára adni.

Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 10. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni.

A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően postára adjuk; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést.

A szállítás időpontja beszállítóinktól függ (tudják-e hozni a terméket amely nekünk éppen nincs raktáron) illetve szállító partnereinktől függ (le tudják-e szállítani a csomagot az előjelzett időpontra), így esetleges csúszás esetén felelősséget nem tudunk vállalni (sem kötbért, sem kártérítést).

A csomag feladásáról e-mailben csomagazonosítót küldünk. A csomag érkezése az email elküldését követő munkanapon várható.

Több mint 16 éves működéssel  garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód

A megrendelt termékeket tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget átvételkor a postásnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Információ a szállításról:

A csomag feladásáról, illetve a csomag szállító cégnek történt átadásáról e-mailben értesítjük. Az e-mail tartalmazza a csomag szállítási azonosítóját (CU…, vagy CE…), amely azonosítószámmal lehet érdeklődni a Postán a 06-40-31-32-33-os telefonszámon, vagy a Posta honlapján. A Magyar Posta Sped által kiküldött szállítási kategóriába tartozó terjedelmes csomagokkal kapcsolatban a 06-27-537-912-es telefonszámon tudnak bővebb felvilágosítást adni az emailben küldött csomagszám birtokában.

Rendelés lemondása téves rendelés esetén, át nem vett csomag

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az címen, írásban mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.

Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni

(pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük Önnek is a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számot, ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot.

Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, úgy a küldött csomagazonosító számmal hívja fel a 06-40/31-32-33-as telefonszámot és érdeklődjön a csomagjáról. Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 10 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre.

Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsék cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.

Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Jogi személyek (Kft, Bt, Rt) és egyéni vállalkozások nem élhetnek az elállás jogával, az elállási jog tehát a fogyasztókat illeti meg.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Az elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna, ekkor élhet az elállás jogával.

Ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai úton, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:
Postacím: ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.
Telefax: 06 (48) 569-219
E-mail: .

A visszaküldés módja:
1. Töltse ki a mellékelt Elállási jog nyomtatványt (letölthető innen), majd csomagolja vissza a termékeket az eredeti dobozukba, valamint csomagolásukba. Csak hiánytalanul visszaküldött (saját dobozában, saját csomagolási anyagával, minden tartozékával) termékek árát tudjuk visszafizetni! Ha nem fizet értékbiztosítást feladáskor, akkor különösen körültekintően járjon el csomagoláskor, hogy ne sérüljenek a termékek. Nem megfelelő csomagolásból eredően megsérült termékek árát nem tudjuk visszafizetni.

2. Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá!

– Visszaküldési cím: ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.

3. A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat és a rendeléskor megállapított szállítási költséget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk az Elállási nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldi, a pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.

A csatolt mintanyilatkozat (Elállási nyilatkozat) helyett a fogyasztó az alábbi adatok megadásával is gyakorolhatja elállási jogát:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Rendelés száma:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

Szavatossági jog

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékek beérkezésekor minden esetben jegyzőkönyvet készítünk, amelyből megállapítható a szerződéskötés (vásárlás) időpontja, illetve tartalmazza a visszaküldött termékhez kapcsolódó hiba leírását is, ezt e-mailben megküldjük a vásárló részére.

A hibás termékeket 15 napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 1 éven belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, illetve ha a garanciális cserére vagy javításra nincs lehetőség, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza.

A vásárlástól számított hat hónapon belül cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítjuk, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így cégünk nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a megrendelő számára felismerhetőek voltak.

Nem érvényes a garancia, ha a garanciális igény a garancia időn túl érkezett be. Nem érvényes a garancia a termék nem rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen felszereléséből, kezeléséből, tárolásából eredő hibák esetén, ezért kérjük, hogy a termékek beépítését-beszerelését mindig bízza szakemberre. Rendeltetésellenes használatnak minősül pl. a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés. Megszűnik a garancia, ha a meghibásodás nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen beavatkozás, mechanikus sérülés vagy elemi kár (vihar, villámcsapás, tűz, robbanás, túlfeszültség, túláram) miatt következik be. A garancia a hibás termék által okozott másodlagos károkra nem terjed ki.

A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testületekhez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálhatják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. weboldalán. Vállalkozásunk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: 

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékhez kérjük minden esetben mellékelje a Hibajelentő lapot (letölthető innen), amely tartalmazza a vevő adatait, a vásárlás időpontját, a megrendelés számát, a termék megnevezését, a hiba leírását, illetőleg hogy milyen címre juttassuk el a javított vagy cserélt terméket. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. A csomag feladási költségét Önnek kell megfizetnie, a visszaküldési díj cégünket terheli. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! Visszaküldési cím:
ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.
A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli.

Meghosszabbított garancia: egyes termékekre a gyártó meghosszabbított garanciát vállal, azaz az 1 év kötelező garancián túl további 1 év jótállást vállal a termékre. Ezt a tényt minden esetben feltüntetjük a konkrét terméknél (pl. LED reflektorok). Meghibásodás esetén a garanciális ügyintézés az alábbi módon zajlik attól függően, hogy a termék a vásárlástól számított 0-12 hónap vagy a vásárlástól számított 12-24 hónap között hibásodott meg:

– garancia érvényesítése a vásárlástól számított 0-12 hónapban: 1 éven belüli meghibásodás esetén a meghibásodott terméket és a kitöltött Hibajelentő lapot (letölthető innen) vissza kell juttatni cégünk címére (ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.). A csomag feladási költségét a vásárlónak kell megfizetnie, a visszaküldési díj cégünket terheli. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! A termék bevizsgálását, javítását vagy cseréjét követően egy ingyenes csomagban küldjük ki a terméket, mely belföldi címre történő kiszállítás költségét cégünk magára vállalja. Amennyiben a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli.

– garancia érvényesítése a vásárlástól számított 12-24 hónapban: a gyártó az 1 év kötelező garancián túl további 1 év garanciát biztosít. Amennyiben a termék a vásárlástól számított 12-24 hónap között hibásodik meg, a terméket és a kitöltött Hibajelentő lapot (letölthető innen) vissza kell juttatni cégünk címére (ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.). A csomag feladási költségét a vásárlónak kell megfizetnie. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! A termék bevizsgálását, javítását vagy cseréjét követően egy 1490 Ft szállítási díjjal terhelt csomagban küldjük ki a terméket a megadott belföldi címre.

Szavatossági szabályok kérdezz-felelek formában

Kellékszavatosság

1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

1.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

1.12. Milyen esetben élhet fogyasztó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül. 1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

1.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

1.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

1.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

1.17. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-85255/2015.

I. Bevezető
Az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft. (székhelye:3600 Ózd, József Attila út 21.), mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen adatvédelmi jogi tájékoztató tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy szolgáltatásával, a webáruház működtetésével kapcsolatos adatkezelése megfelel a jelen tájékoztatóban és a hatályos jogszabályokban meghatározott rendelkezéseknek.
Jelen tájékoztató hatálya Szolgáltató weblapján (www.napiakciok.com) és aldomainjein történő adatkezelésre terjed ki.

Az adatok kezelésével összefüggésben a Szolgáltató, mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a honlapot igénybe vevő felhasználókat a honlap által kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Szolgáltató a rögzített személyes adatokat bizalmasan, az adatvédelmi jogszabályokkal és nemzetközi ajánlásokkal összhangban, a jelen nyilatkozatnak megfelelően kezeli. Szolgáltató elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja a www.anrodiszlec.hu ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

Szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)
– 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a)
– 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról
– 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)
– 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
– 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)
– 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról.

A www.napiakciok.com honlap használatával Ön, mint felhasználó elfogadja jelen adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit.

A szolgáltató jogosult jelen adatkezelési tájékoztatót a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a honlapon történő közzétételt követő első használat alkalmával válnak hatályossá a felhasználóval szemben.

II. Definíciók
1. érintett/Felhasználó: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy;

2. személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

3. különleges adat:

a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,

b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat;

4. hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;

5. tiltakozás:az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;

6. adatkezelő:az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;

7. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

8. adattovábbítás:az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

9. nyilvánosságra hozatal:az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

10. adattörlés:az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

11. adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

12. adatzárolás:az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

13. adatmegsemmisítés:az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;

14. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;

15. adatfeldolgozó:az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi;

16. adatfelelős: az a közfeladatot ellátó szerv, amely az elektronikus úton kötelezően közzéteendő közérdekű adatot előállította, illetve amelynek a működése során ez az adat keletkezett;

17. adatközlő:az a közfeladatot ellátó szerv, amely – ha az adatfelelős nem maga teszi közzé az adatot – az adatfelelős által hozzá eljuttatott adatait honlapon közzéteszi;

18. adatállomány:az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

19. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

20. gazdasági reklám: olyan közlés, tájékoztatás, illetve megjelenítési mód, amely valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog – ideértve a pénzt, az értékpapírt és a pénzügyi eszközt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket – (a továbbiakban együtt: termék), szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog (a továbbiakban mindezek együtt: áru) értékesítésének vagy más módon történő igénybevételének előmozdítására, vagy e céllal összefüggésben a vállalkozás neve, megjelölése, tevékenysége népszerűsítésére vagy áru, árujelző ismertségének növelésére irányul (a továbbiakban: reklám).

20. harmadik ország: minden olyan ország, amely nem tagja az Európai Gazdasági Térségnek.

III. Alapelvek
1. Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

2. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

3. Személyes adat akkor kezelhető, ha
– ahhoz az érintett hozzájárul, vagy
– azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli.

4. Ha az érintett cselekvőképtelensége folytán vagy más elháríthatatlan okból nem képes hozzájárulását megadni, akkor a saját vagy más személy létfontosságú érdekeinek védelméhez, valamint a személyek életét, testi épségét vagy javait fenyegető közvetlen veszély elhárításához vagy megelőzéséhez szükséges mértékben a hozzájárulás akadályainak fennállása alatt az érintett személyes adatai kezelhetőek.

5. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.

6. Ha a hozzájáruláson alapuló adatkezelés célja az adatkezelővel írásban kötött szerződés végrehajtása, a szerződésnek tartalmaznia kell minden olyan információt, amelyet a személyes adatok kezelése szempontjából – e törvény alapján – az érintettnek ismernie kell, így különösen a kezelendő adatok meghatározását, az adatkezelés időtartamát, a felhasználás célját, az adatok továbbításának tényét, címzettjeit, adatfeldolgozó igénybevételének tényét. A szerződésnek félreérthetetlen módon tartalmaznia kell, hogy az érintett aláírásával hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.

7. Az érintett hozzájárulását megadottnak kell tekinteni az érintett közszereplése során általa közölt, vagy nyilvánosságra hozatalra általa átadott személyes adatok tekintetében.

8. Kétség esetén azt kell vélelmezni, hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.

IV. Funkcionális adatkezelés
1. A weboldalon az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

A szolgáltató adatkezelése az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatok, a felhasználók lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontja, időtartama és helye vonatkozásában a 2001. évi CVIII. (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló) törvényen, egyéb személyes adatok vonatkozásában pedig önkéntes hozzájáruláson alapul. A felhasználók a hozzájárulást a regisztrációval adják meg.

2. A kezelt adatok köre: e-mail cím, jelszó, vezeték- és keresztnév, telefonszám, postai cím, cégnév, cég címe, a regisztráció időpontja, regisztrációkori IP cím.

A regisztrációról:

Az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft. webáruháza (www.napiakciok.com) vásárlásra csak regisztrált felhasználók által vehető igénybe.
Az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft által működtetett online áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot (Vásárlói tájékoztató).

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. Az oldal tetején lévő Regisztráció, bejelentkezés menüpontra kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós számlázási, esetleg szállítási adatait és telefonszámát, e-mail címét.

Név, cégnév: A vevő, akinek nevére a számla kiállításra kerül. Magánszemélyeknél a saját név, cégeknél a cég neve.

E-mail cím: Az itt megadott e-mail címre is szüksége lesz a bejelentkezésre, továbbá erre az e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! A regisztrációban szereplő email címre a megrendeléssel, illetve a webáruházzal kapcsolatos információt továbbítunk.

Cím: A számlázási adatok és a szállítási adatok. Webáruházunkban lehetősége van a számlázási címtől eltérő címre kérni a megrendelés kiszállítását. A szállítási, számlázási címeket bejelentkezés után tetszőlegesen módosíthatja a Személyes adatok menüpontban is. A rendelés leadását követően, de még a csomag szállító cégnek történő átadása előtt a szállítási és számlázási címek módosítására csak Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon vagy emailben van lehetőség.

Jelszó: Az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Regisztráció gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailban értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 5-10 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat, mert elképzelhető, hogy téves e-mail címet adott meg.

A szolgáltatások látogatása során a szolgáltató rögzíti a honlapra látogató felhasználók IP címét, a látogatás (kezdő és befejező) időpontját és a megtekintett oldal címét, valamint a felhasználó böngészőjének és operációs rendszerének típusát – technikai okból, valamint a felhasználói szokásokra vonatkozó statisztikák készítése céljából. Ezen adatok naplózását a rendszer folyamatosan végzi, de nem kapcsolja össze más, a regisztráció során vagy a felhasználás során megadott adatokkal. Az így nyert adatokhoz csak az adatkezelő fér hozzá. Az adatokat a szerver 7×24 óráig tárolja.

3. Az adatok módosításának lehetősége: A következő adatok módosítását lehet elvégezni a weboldalon: e-mail cím, jelszó, vezeték- és keresztnév, telefonszám, postai cím, cégnév, cég címe.

4. Az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. A számviteli bizonylatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig őrzi meg Szolgáltató.

5. A fentieken kívül a személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon lehet kezdeményezni:
– postai úton a ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.
– e-mail útján e-mail címen.

6. A bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más hatóság tájékoztatás adása, adatok közlése céljából megkereshetik a Szolgáltatót.

7. Szolgáltató a fenti hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges, illetve amely a kérés időpontjában rendelkezésére áll.

8. A Szolgáltató az érintettek által átadott, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatokat, információkat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságrólszóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a személyes adatok gépi feldolgozása során az egyének védelméről, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény előírásainak megfelelően kezeli. A Szolgáltató a feldolgozott adatokat kizárólag személyes azonosításra alkalmatlan formában használja fel.

9. Az adatkezelés célja: Szolgáltató a szolgáltatás (weboldal teljes körű használata, pl. regisztráció, vásárlás, hírlevél küldés) nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait, kizárólag az ahhoz szükséges mértékben és ideig. Az adatkezelés minden szakaszában megfelel e célnak.

10. Szolgáltató kezeli továbbá azokat a személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag feltétlenül szükségesek.

11. Amennyiben a személyes adat felvételére a Felhasználó hozzájárulásával került sor, a Szolgáltató a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában.
a) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy
b) Szolgáltató vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll, további külön hozzájárulás nélkül, valamint a Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.

12. A Szolgáltató az általa kezelt személyes adatokkal semmilyen módon nem él vissza.

V. Cookie-k adatkezelése

1. Webáruházakra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez<

Jogtalan képfelhasználás